2016. március 21., hétfő

Ajánló - Mindennapi szexizmus

Azt hiszem, mi sem bizonyítja jobban azt, hogy szükség volt a blogra, mint az hogy már több "ajánlást" is kaptam, hogy írhatnék erről, írhatnék arról. Egyik ilyen egy szegedi lánytól jött.

Ő a mindennapiszexizmus-t ajánlotta, azon belül is a Írd ki magadból projektet.

Hogy miről szól ez?

Ahogy a felhívásban is írják, azért jött ez létre, hogy a nők kiírhassák magukból a különböző zaklatásokat, támadásokat, de még az aprónak tűnő beszólásokat is. Lehet saját néven, álnéven is írni, a lényeg itt az, hogy megosszuk egymással a rossz tapasztalatokat, ÉS végre megmutassuk a világnak, hogy a szexizmus olyan méreteket ölt még ma is, amilyenre a legtöbben talán nem is gondolnának.

Eddig a posztig 382 komment érkezett rá...

Egyetlen, kemény kommentet osztanék meg veletek...

De a többi sem hozzászólás sem egyszerű... sőt...

"the Maid" írta:

"pár napja írtam ide.
most update-elnem kell. ez szégyen.
nem nekem, hanem a társadalomnak az.
nincs tíz perce, hogy a négyeshatoson egy idegen megmarkolta a fenekemet. velem még soha nem történt ilyen, de nem voltak illúzióim, tudtam, hogy egyszer fog, hogy nem úszom meg.
azt hittem, évekkel az erőszak után gyerekjáték lesz egy ilyen esetet kezelni. nem volt az. rettenetes félelem és düh … és kiabálni akartam, de nem volt erőm. én szégyenültem meg így.
most magamra haragszom. helyben vagyunk.
"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése